پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215328
ايران - بلغارستان؛ اميدوار به برد
تاریخ انتشار : 1395/04/03 13:15:27
نمایش : 1261
ملي پوشان واليبال ايران در اولين ديدار هفته دوم ليگ جهاني به مصاف بلغارستاني خواهند رفت که حريف تا قبل از اين بازي موفق به برد مقابل هيچ تيمي نشده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار تيم ملي واليبال ايران بعد از انجام آخرين تمرين خود سالن مسابقات هفته دوم ليگ جهاني واليبال از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) به مصاف بلغارستان خواهد رفت. اين اولين بازي دومين در هفته دوم است و ايراني مقابل حريفي قرار خواهد گرفت که سال هاي سال جزو قدرت هاي واليبال جهان محسوب مي شد اما نزديک به 5 سال پيش پس از مشکلات بازيکنان تيم ملي با فدراسيون واليبال ايران کشور مسولان تيم مجبور به تغييراتي اساسي شدند. حالا تيمي که آن روز يک بار ديگر تشکيل شد رفته رفته به سطح اول واليبال جهان بازگشته است و در اولين بازي هفته دوم ليگ جهاني از ساعت 18:30 در ورزشگاه 8500 نفري آلکساندر نيکوليچ شهر بلگراد رو در روي تيم ملي واليبال کشورمان قرار خواهد گرفت.

 

تمام نکاتي که درباره اين بازي بايد دانست:

 

* ايران و بلغارستان 10 سال است بازي رسمي با يکديگر نداشته اند و اين ديدار اولين بازي دو تيم در ليگ جهاني خواهد بود.

 

* تيم هاي ملي ايران در رده هاي مختلف بارها به صربستان براي اردوهاي تدارکاتي سفر کرده بودند اما اين اولين بازي رسمي ايران در صربستان محسوب مي شود.

 

* آنانيف و گوتسف دو بازيکن ترکيب کنوني بلغارستان هستند که سابقه بازي در ليگ ايران را دارند، آنانيف در پتيروشيمي ماهشهر و پيکان، گوتسف در شهرداري تبريز.

 

* ايران در حالي با 4 امتياز هفته دوم را آغاز مي کند که بلغارستان تا به اينجاي کار حتي موفق به کسب يک امتياز هم نشده است.

 

 

* بلغارستان تنها موفق به برد در 2 ست شده است و در مقابل ايران 5 ست برده در کارنامه دارد.

 

* مهمترين نکته ترکيب بلغارستان بازگشت سوکولف، به آن است. اين ستاره پشت خط زن پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت چند ماه گذشته در جام واگنر براي اولين بار به ميدان رفت و توانست جايزه بهترين امتيازآورترين بازيکن مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

* سوکولف تا به اينجاي ليگ جهاني امتيازآورترين بازيکن تورنمنت بوده و با 56 امتياز در صدر قرار دارد. شهرام محمودي با 40 امتياز اين نقش را براي ايران بازي خواهد کرد.

 

* تودور اسکريمف و ويکتور يوسيف بعد از پشت خط زن تيم شان ديگر امتيازآورترين بازيکنان تيم محسوب مي شوند.

 

* بلغارستان هفته اول را در روسيه گذرانده است و همراه صربستان با سفري کوتاه خود را به بلگراد رسانده اند اما ايران همراه برزيل پس از سفري طولاني از ريو خود را به محل برگزاري مسابقات رساندند.

 

* اين بازي در حالي انجام مي شود که ايران در رده نهم جدول رده بندي ليگ جهاني قرار دارد و بلغارستان در جايگاه يازدهم.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html